window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-153071595-1');
Indlæser Begivenheder
  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Rådgiveren i Salgsrollen, workshop (modul 2)

Torsdag den 22. oktober ,kl. 15.00-18.00

Sted: Fysisk workshop, sted følger

Rådgiveren i salgsrollen er et igangsættende træningsforløb i 3 moduler a 3 timer skræddersyet til rådgivere, specialister og konsulenter, der vil eksekvere kunderelationen på et højt niveau og se resultater! Du får uundværlig viden, redskaber og øvelser, der vil rykke dine evner for salg og kommunikation og mulighed for at teste disse blandt ligesindende..

  • Du har som konsulent, advokat, revisor, arkitekt, ingeniør, bankrådgiver eller anden rådgiverbaggrund, en høj faglig specialistviden og lever af at yde service, rådgivning og værdiskabende viden til dine kunder.
  • Du vil gerne blive endnu skarpere på overgangen fra service og rådgivning til salg, således at du kan få fuldt udbytte af din viden og generere flere leads, kunder og muligheder i dagligdagen, uden at gå på kompromis med faglighed og autencitet.
  • Du vil gerne styrke dine kommunikative evner og dine relations kompetencer, så disse egenskaber bliver en endnu mere naturlig del af dit job.
  • Du ved at kundernes krav til leverandører er stigende og du vil gerne være styrket til fremtidens krav og navigere succesfuldt i “den kommercielle” verden, det værdibaserede salg og det strategiske samarbejde, uden at gå på kompromis med faglighed og etik.
  • Du vil gerne styrke din kommercielle tyngde og dermed være i stand til også at tale ind i kundens strategiske forretningsmål og skabe langsigtet samarbejde.

Modul 2: Den stærke værdiskabende kundesamtale

  • Forstå hvordan du forbereder og opbygger en stærk samtale, der får kunden til at tale, lytte og blive interesseret i at høre mere.
  • Forstå hvorfor spørgsmål er “motoren” i samtalen og lær hvordan man sammensætter et stærkt spørgsmål, der knytter dig tæt på kunden og lægger fundamentet for et større samarbejde.
  • Lære hvordan vi ved hjælp af teknikker og menneskelig forståelse og empati, kan få kunden til at forstå værdien af produktet og sætte det i perspektiv
  • Få en skarp forståelse for nuancerne i sproget og ordenes påvirkning på de mennesker vi taler med. Dette gør dig endnu skarpere til at verbalisere værdien af din løsning, i et sprog som virkelig fanger kunden.
  • Forløbet er opbygget på en måde, så du kan få værdi ud af at deltage i 2. modul, men det anbefales dog at du kommitter dig til alle 3 moduler for bedst mulige resultat. Dato for 1 modul er 22 september og 3. modul er 17. november 2020, alle dage fra 15.00-18.00

Underviser på workshoppen er Alexandra Svarre, der har mere end 25 års erfaring i forhandling, salg og stærke kunderelationer. Hun har samarbejdet med og solgt til nogle af de største virksomheder i verden og har trænet et hav af specialister og videnstunge medarbejdere i at kombinere rådgiver og servicerollen med salgsrollen, uden at gå på kompromis med faglighed og autensitet. Resultatet er en rådgiver der finder det naturligt og udramatisk at sælge sine ydelser og dermed leverer markant bedre resultater.

Spørgsmål om træningsforløbet kan rettes til Allan Lyhne på allan@erhvervsforum.dk

TILMELD WORKSHOP MODUL 2
Go to Top