window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-153071595-1');
Indlæser Begivenheder
  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Foredrag: 117 ord, der sælger – og 117 ord, der ikke gør

Institut for Kundetyper, inviterer til foredrag hos Business House og du som medlem hos Erhvervsforum er inviteret med.

Tirsdag den 6. februar 2024 – Kl. 9.00-10.30 eller kl. 13.00-14.30

Lokation: Business House, Jernbanegade 23, 4000 Roskilde – lokale KursusRummet.

Med udgangspunkt i segmenteringsværktøjet: ”Emotionelle Kundetyper” forklarer Sanne Dollerup, hvordan du vælger de helt rigtige ord, så kunderne bliver følelsesmæssigt engageret i annoncer på sociale medier.

Det handler om at skabe logiske sammenhænge i ordvalget, fordi det øger troværdigheden i teksten. Modsat: Når ord ikke hænger logisk sammen – og i nogle tilfælde er decideret modsatrettede – så falder troværdigheden markant.

I mange tilfælde kan nogle ord nemt udskiftes med andre, så teksten fastholder samme logik hele vejen rundt. Du vil få helt konkrete eksempler, så det efterfølende bliver nemt for dig at implementere.

Foredraget er for dig, der:

Ved Foredraget vil du møde:
Sanne Dollerup – Ekstern lektor, forsker og grundlægger Institut for Kundetyper
Morten Kvysgaard – Marketingchef hos Institut for Kundetyper.

Du er velkommen til at kontakte Institut for Kundetyper på telefon +45 71 74 75 33 eller mail kontakt@kundetyper.dk, hvis du har spørgsmål.

 

Go to Top